0
Categorie

Terugstuurbeleid

RETOUR- EN RESTITUTIEBELEID
 1. Annulering
Wij accepteren orderannulering voordat het product wordt verzonden (normaal gesproken binnen 48 uur). Als de bestelling wordt geannuleerd, krijgt u een volledige terugbetaling. Gelieve te begrijpen dat wij de bestelling niet kunnen annuleren als het product al verzonden is.


2. Reparatie
Al onze producten worden geleverd met een jaar garantie, als producten onder deze periode, oyodental.nl biedt reparatie zonder kosten, maar de klant moet de verzendkosten te nemen. Als over deze periode, zullen wij zeer laag voor reparatie laden.

3.Garantie beleid
Garantie: De garantie op onze producten bedraagt 1 jaar. De garantie-informatie staat op onze website, bij de artikelinformatie, onder Garantie. Hoewel wij een register bijhouden van alle verkopen en van alle aanbiedingen, zelfs nadat het artikel is uitverkocht, raden wij u aan een gedrukt exemplaar van de aanbieding of factuur te bewaren voor garantiedoeleinden.


4. Terugkeerbeleid
1) Wij accepteren de terugkeer van producten. Klanten hebben het recht om binnen 30 werkdagen na ontvangst van het product een retourzending aan te vragen.
2) Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
3) Klanten worden alleen verzendkosten in rekening gebracht voor retourzendingen (als het artikel in goede staat is); er worden geen herstockeringskosten in rekening gebracht aan de consument voor het retourneren van een product.


5. Voor defecte of beschadigde artikelen
1) Alle producten gekocht bij oyodental.nl komen met garanties en zijn volledig gegarandeerd.
2) Er zijn af en toe artikelen die niet werken zoals bedoeld of beschadigd raken tijdens het transport. In het geval dat dit gebeurt met een artikel dat je hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice en geef een volledige en gedetailleerde beschrijving van het probleem, evenals je bestelnummer.
3) Afhankelijk van het probleem zal onze klantenservice bepalen hoe het probleem kan worden opgelost met zo min mogelijk ongemak voor jou.
4) Als blijkt dat het artikel dat je hebt ontvangen defect is, ruilen we het kosteloos om. Als we dit product niet op voorraad hebben, dan zal een volledige terugbetaling plaatsvinden.
5) Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, is het voor onze verzekeringsclaims belangrijk dat je digitale foto's maakt van de doos bij aankomst en van de beschadigde artikelen. Wij zullen alle tijdens het transport beschadigde artikelen op onze kosten vervangen zodra wij het beschadigde artikel hebben teruggekregen, of in veel gevallen zodra wij de foto's hebben ontvangen. Wij verontschuldigen ons voor elk ongemak.
6) U moet ons binnen 7 werkdagen na de datum van verzending van uw product uit ons magazijn op de hoogte stellen van eventuele schade of gebreken. Na deze periode geldt de normale garantie van uw product.

 

6. Retourproces

Vermeld de volgende informatie in het retourpakket:

① Bestelnummer en product-SKU van het/de artikel(en) dat u wilt retourneren.

② Verzendlabel (buiten de verpakking).

③ Redenen voor retournering.

Stuur ons een e-mail en laat het artikel met het probleem aan ons zien. Laat ons bijvoorbeeld per e-mail de foto's zien van een kwaliteitsprobleem of de verkeerde maat van het artikel.

Wij betalen u terug nadat wij uw pakket hebben ontvangen en geïnspecteerd.

 


7. Let op
Wij accepteren je artikel nog steeds als je de originele verpakking niet meer hebt, zolang het maar in overeenstemming is met ons retourbeleid. Wij geven echter de voorkeur aan de originele verpakking. Zorg ervoor dat het artikel goed verpakt is, zodat het niet verder beschadigd raakt tijdens het terugsturen.
Dit geldt niet voor artikelen die door uw keuze worden geruild. In deze situaties is een volledige en intacte verpakking vereist, inclusief alle labels, handleidingen en accessoires. Het product moet in nieuwstaat aan ons worden geretourneerd.



8. Over de verzendkosten
Als het product kwaliteitsproblemen heeft en u een retourzending aanvraagt bij onze klantenservice, zijn wij verantwoordelijk voor de verzendkosten.
Als het product geen kwaliteitsproblemen heeft en u het gewoon niet meer wilt, spijt het ons dat u verantwoordelijk bent voor de kosten van de retourzending.



9. Terugbetalingsbeleid
Zodra het artikel is ontvangen en geïnspecteerd, wordt uw terugbetaling verwerkt en binnen 2 dagen automatisch toegepast op uw creditcard of originele betaalmethode.
 

 

Retouradres:

Bing Xie

No.27-2, 3st Building, Zhongxin Chengshangcheng, No.1 Aoti Road,Yuanjiagang, Jiulongpo District, Chongqing, China

Phone number:+86-023-68438829

 

Opmerking: als u de producten wilt retourneren, dus neem eerst contact op met de klantenservice.

 


Previous:Contacteer ons
Stuur je bericht naar deze leverancier
Uw naam:
Jouw email:
Bericht:
Rank:
Geen beoordelingen